Höstkläder

Jag vill bokstavligen springa till alla butiker i stan och shoppa garderoben full med härliga höstkläder. Grovstickade koftor, tjocka strumpbyxor, skoletter, varma halsdukar och kanske en ny jacka.
Men jag kan inte! För då vill jag ha det på mig och min längtan blir tillslut så stor så jag ändå försöker intala mig själv att det kanske är lite kallt och det slutar med att jag svettas halvt ihjäl för jag springer runt med en tjock cardigan i grått mitt i sommaren.

Nej jag får hålla mig någon månad till och tills dess gå med skygglappar på stan och möjligtvis klicka runt lite på internet och börja lägga en order som skickas iväg om några veckor.

Såhär vill jag se ut i höst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0